WELKOM
Een strategische marketeer en productmanager met een voorliefde voor data, gedrag en koffie
Even voorstellen
Hallo daar. Ik ben Fawad, welkom op mijn website. Kijk rond en leer mij alvast digitaal kennen. Ik ben een innovatieve marketeer en productmanager die creativiteit, gedragsverandering en data samensmelt tot een krachtig geheel. Zo ontstaat voor iedere organisatie een blauwdruk op het gebied van marketing en digitalisering. Met maatwerk en tastbare veranderingen als resultaat.
Wil jij weten hoe ik dit in het dagelijks leven doe?
Jaren werkervaring
Strategische marketingplannen
Woordgrappen per dag
Succesvolle projecten
IN STEEKWOORDEN
Fawad in drie woorden.
Mark
Commercieel directeur, Safety Group
Tom
Manager Social Media, bol.com
Henkjan
Jeugdvriend sinds 1997
Erik
Businessunit manager, Traffic Support
Lynet
Afstudeerbegeleidster, Saxion
Aldo
Honoursprogramma, Saxion
MAGIE
Momenten van magie
Magie. Voor bijgelovigen zit het in rituelen. Voor anderen bestaat het niet. Wat magie voor mij is? Ik geloof dat magie ontstaat wanneer passie en plezier samenkomen. Hieronder zie je een aantal momenten die voor mij magisch waren.
Solar Cleaning – redesign
Webinar: gedragsverandering en nudging in het verkeer
Verkeersnet: La Vuelta Holanda
Productmanager, BUKO Bereikbaar
Gastcollege Deltion
Marketeer, TSNed
EWB-Schoonmaak
KOMO: Vechtdalverbinding
Scriptie: fake news
Social Hub, bol.com
Administratiekantoor SK
Schoonmaak & Zo
Commerciële Economie
Safety Group
Solar Cleaning
OVER MIJ
Wie ik ben. Wat ik doe. Waarom ik dat doe.
Als kind keek ik eindeloos verwonderd naar hoe iemand een Rubiks kubus oplost. Nu begrijp ik dat het minder complex is dan dat het lijkt. Jij draait aan de kubus, maar de oplossing draait om het algoritme. Onze wereld digitaliseert en gebruikt ook steeds meer algoritmen. Mijn missie als marketeer is om toegevoegde waarde te leveren door data te combineren met creativiteit. Ik ben in mijn element als ik data omzet naar marketinginzichten of hapklare creatieve content. Dit doe ik momenteel als productmanager smart mobility bij BUKO Bereikbaar.
Sinds 2013 werk ik in de branche van verkeersmaatregelen. Ik ben afgestudeerd als MSc’er in Business Administration met als specialisatie strategische marketing en data sciences. Met mijn thesis (cijfer 9) onderzocht ik hoe fake news de onbewuste merkhouding van consumenten beïnvloedt. Ervoor studeerde ik af als honoursstudent Commerciële Economie op Saxion. Met dat onderzoek (cijfer 9) op de social media afdeling van bol.com was ik genomineerd voor de Saxion scriptieprijs.