Scriptie: fake news
Als eindopdracht koos ik ervoor om af te studeren op het onderwerp ‘de impact van fake news op de onbewuste merkhouding van social media gebruikers’. Dit onderzoek werd beoordeeld met…
Learn moreAls eindopdracht koos ik ervoor om af te studeren op het onderwerp ‘de impact van fake news op de onbewuste merkhouding van social media gebruikers’. Dit onderzoek werd beoordeeld met…
Learn moreTijdens de master Business Administration in Enschede specialiseerde ik mij in strategische marketing en data sciences. Voor mijn scriptie onderzocht ik wat de impact van fake news is op de…
Learn moreAfgestudeerd met een 9 en genomineerd voor de Saxion Scriptieprijs 2019. Ik onderzocht hoe we met social media statistieken veranderingen in de houding van de ontvanger kunnen meten en voorspellen.
Learn moreAls hbo-studie had ik gekozen voor Commerciële Economie op Saxion. Hier werd mijn voorliefde voor marketing bevestigd. Ook in de projecten en gekozen vakken specialiseerde ik mij in (digitale) marketing.…
Learn more