KOMO: Vechtdalverbinding

Media
KOMO
Over
Vechtdalverbinding
Samengevat

Vanuit Traffic Service Nederland verzorgden wij de inzet van Social Mobility Management voor de Vechtdalverbinding. KOMO vroeg mij wat op dit project hebben verzorgd en wat dat opleverde. KOMO schreef onderstaand artikel over dit onderwerp.

Bronvermelding: KOMO

Veiliger en vlotter doorrijden op de Vechtdalverbinding, Overijssel

De Vechtdalverbinding is een tientallen kilometers lang wegtraject en de verkeersverbeteringen zijn divers van aard. Van een nieuw tracé, rotondes, fietstunnel tot meer groen langs de weg. Dit vraagt van Traffic Service Nederland grote deskundigheid en organisatie om het verkeer zo veilig en vlot mogelijk te laten doorstromen. Bij dit project zette het bedrijf ook Social Mobily Management in.

Fawad-Khan Bahadur is marketeer bij Traffic Service en speelde ook een rol bij de digitale diensten voor dit project. Hij licht de aanleiding van het project toe en de geeft een inkijkje in het bedrijf. “De Vechtdal Verbinding is een project van provincie Overijssel om de doorstroming te verbeteren op regionale N-wegen. Dankzij deze verbetering kan het verkeer op lange termijn vlotter en veiliger doorstromen. Wij waren in opdracht van bouwcombinatie Vechtdalverbinding (BAM Infra, Dura Vermeer en FL B.V.) aanwezig om het verkeer ook tíjdens de werkzaamheden veilig en vlot te laten doorstromen. Het was voor ons een primeur, want we gingen een nieuwe dienst inzetten: Social Mobility Management.”

Traffic Service Nederland is in beweging
“Traffic Service Nederland zorgt ervoor dat de weggebruiker tijdens wegwerkzaamheden veilig van a-naar-b kan en dat wegwerkers veilig kunnen werken. We verzorgen niet alleen de planvorming rondom tijdelijke verkeerssituaties, maar ook de uitvoering. Traffic Service Nederland is volop in beweging. We kijken naar de toekomst en zien dat naast fysieke verkeersmaatregelen ook andere acties relevant zijn. Zo is er een nieuwe afdeling gekomen ‘Commercie, Marketing en Innovatie’. Daar houden wij ons bezig met onderwerpen als digitalisatie, klantbeleving en gedragsbeïnvloeding.”